شرکت کامادر

کامادر

نرده شیشه ای به عنوان یک حفاظ، امنیت شما را در برابر سقوط تضمین می کند!

استفاده از نرده شیشه ای، موجب ایجاد امنیت و حفاظت به هنگام تردد می شود. در صورت تمایل به خرید و دریافت مشاوره، با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید‌.
نرده شیشه ای
شیشه نرده ای

چرا نرده شیشه ای؟

اگر به دنبال این هستید که از خطرات احتمالی سقوط افراد کهنسال و یا کودکان جلوگیری کنید، توصیه می شود نرده های شیشه ای را در محیط مورد نظر نصب کنید. کارشناسان مجرب شرکت کامادر پس از سال ها فعالیت در زمینه تولید و نصب نرده های شیشه ای، همواره در تلاش هستند تا به هر نحوی رضایت مشتریان خود را کسب کنند. شما می توانید برای خرید و ثبت سفارش با کارشناسان ما مشورت کنید تا بهترین محصول را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

کاربرد نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و در طرح های گوناگونی ساخته می شوند. همچنین در طراحی فضا های داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند :

نرده شیشه ای در راه پله ها

معمولا در مراکز تجاری، هتل ها یا خانه های دوبلکس که شامل چندین طبقه هستند، از نرده های شیشه ای استفاده می شود. زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری و نمای مدرنی که در فضا ایجاد می کنند، از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند.
نرده شیشه ای در پله
نرده شیشه ای در بالکن

نرده شیشه ای در بالکن

استفاده از نرده های شیشه ای در بالکن ها علاوه بر برخورداری از استحکام بالا، حداکثر نور رو در اختیار افراد قرار می دهد. نرده های شیشه ای را می توان در ارتفاع و ضخامت های مختلفی سفارش داد. بنابراین این نرده ها می توانند از سقوط افرادی که در داخل بالکن قرار دارند جلوگیری کنند.

نرده شیشه ای در استخر ها

معمولا در دور تا دور استخر ها، برای جلوگیری از آلوده شدن آب و همچنین زیبایی ظاهری از نرده های شیشه ای استفاده می شود. همچنین می توانید برای ایجاد حریم خصوصی از شیشه های سندبلاست شده برای نرده های شیشه ای اطراف استخر استفاده کنید.
نرده شیشه ای

اتصالات نرده شیشه ای

نصب درست و اصولی نرده‌ های شیشه ‌ای در مکان های مختلف، نیازمند استفاده از یراق آلات با کیفیت و مستحکم است تا ایمنی مورد نظر حفظ شود. به همین دلیل در تولید اتصالات این نوع نرده‌ها از آلیاژهای مقاوم و دارای طول عمر بالا استفاده می‌شود.
البته به دلیل تنوع در نرده‌های شیشه‌ای موجود در بازار، اتصالات مناسب برای نصب هرکدام به خصوص از نظر جزئیات متفاوت هستند. در واقع یراق آلات متناسب با نصب هر کدام باید با توجه به نوع نرده، روش نصب و شرایط پروژه تعیین شود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نصب نرده‌ های شیشه ای به دلیل وابستگی مستقیم به ایمنی و سلامت افراد، باید حتما توسط افراد ماهر انجام شود.
نرده شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده امروزه نرده های شیشه ای در طراحی مدرن بسیار مورد استفاده قرار بگیرند، ایجاد حس فضایی بزرگتر و داشتن دید حداکثری می باشد. در نتیجه سبب می شوند آن ناحیه بزرگتر از حد واقعی نمایان شود، این ویژگی هنگام استفاده از نرده های چوبی، فلزی، کروم یا آهن قابل دستیابی نمی باشد.
استفاده از نرده های شیشه ای سبب شده تا هرگونه نگرانی از جهت خطر احتمالی سقوط افراد، از بین برود. زیرا روند ساخت نرده های شیشه ای به گونه ای است که از شیشه های سکوریت و لمینت ساخته شده اند. بنابراین در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم هستند.
یکی از مهم ترین مزایای این سیستم نرده ای، سرعت بالای نصب آن می باشد. با استفاده از گیره ها و پروفیل‌های آلومینیومی مناسب می‌توان این سیستم را در کمتر از دو روز نصب کرد. زیرا تمامی اتصالات به صورت کامل طراحی شده و آماده می باشند و هیچ گونه جوشکاری و رنگ و… در محل پروژه و زمان اجرا انجام نمی‌شود.
نرده های شیشه ای به علت استفاده از متریال های ضد زنگ، از مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوا برخوردارند. بنابراین با گذشت زمان نیز تغییر رنگ نمی‌ دهند و تا چندین سال قابل استفاده می باشند.
نرده های شیشه ای هزینه نگهداری و تعمیرات کمتری نسبت به المان‌ هایی چون چوب و فلز دارند. زیرا برخلاف سیستم‌ های نرده ای چوبی که هر سال نیاز به رنگ زنی و تعمیر دارند این مشکل برای این سیستم وجود ندارد. همچنین نرده های شیشه ای به دلیل جنس شیشه به کار رفته در آن، به سرعت و به راحتی تمیز می‌شوند.
در هنگام طراحی نرده شیشه ای برای نمای خارجی یا داخلی پروژه های خود می‌توانید از بین انواع مختلف شیشه‌های طرح دار، رنگی، مات و شفاف استفاده کنید. همچنین می‌ توانید از هندریل با طرح‌ های مختلف دایره ای، مربعی و مستطیلی با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

انواع نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای به دلیل برخورداری از استحکام و مقاومت بالا، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند :
نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت

ساختار نرده های شیشه ای فیکس پوینت به گونه ای است که از یراق فولاد ضد زنگ تشکیل شده اند. در نرده های فیکس پوینت شیشه ها و پله ها در یک راستا قرار می گیرند. نکته حائز اهمیت در این مدل نرده، زیر کار مناسب و تراز است.

نرده شیشه ای اسپیگات

سرعت اجرایی نرده شیشه‌ای اسپیگات، نسبت به سایر مدل های نرده شیشه ای بالاتر است. این نرده‌ها از تلفیق شیشه‌ های تک لایه یا دو لایه لمینت و یراق استیل u شکل ایستاده که از بالا شیشه را مهار کرده و از پایین در زمین بولت می‌شود، تشکیل شده است.
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

از نرده های شیشه ای اکسپوز معمولا در دور تا دور پرتگاه ها، تراس، بالکن، روف گاردن و … استفاده می شود. نرده های شیشه ای روکار، بعد از اتمام کفسازی و نصب سنگ، سرامیک و … نصب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین ویژگی نرده روکار، تراز بودن و صاف بودن کف آن است. متریالی که در ساخت این سیستم استفاده می شود، آلومینیوم می باشد. همچنین شیشه های به کار رفته در این سیستم نیز از نوع سکوریت یا لمینت است.

نرده شیشه ای دفنی یا توکار

نرده های شیشه ای دفنی از لحاظ شباهت ظاهری به نرده های شیشه‌ ای اکسپوز شبیه هستند. تمامی پروفیل‌ها در این سیستم، در داخل زمین کار گذاشته می‌شوند. در واقع در نرده های شیشه‌ای دفنی یا توکار، فقط کاورهای آلومینیومی ظریف بر روی سطح زمین مشاهده می‌شوند. 
نکته مهمی که در نرده های توکار وجود دارد این است که قبل از اتمام کف‌ سازی، باید پروفیل‌ها در داخل زمین کار گذاشته شوند. هندریل شیشه ای توکار نیز از لحاظ استقامت و ایستایی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و بیشترین فشار و ضربه را متحمل می‌ شود.
نرده شیشه ای دفنی یا توکار
نرده شیشه ای فریم لس

نرده شیشه ای فریم لس

نرده های شیشه ای فریم لس، نسبت به سایر نرده ها اکونومی و اقتصادی‌تر هستند و از لحاظ زیبایی و ایستایی در جایگاه پایین‌ تری قرار می‌گیرند. شیشه‌ های استفاده شده در ساخت نرده شیشه ای بدون فریم، معمولا 10 میل سکوریت شفاف یا 10 میل سکوریت ساتینا می باشد. 
 
 
بعضا از شیشه های سندبلاست شده نیز در این مدل نرده ها استفاده می شود. این سیستم نرده ای همانطور که از نامش پیداست، بدون فریم اجرا می‌ شود. آلیاژ داخلی نرده های بدون فریم، آلومینیوم بوده و روکش بیرون آن از استیل می باشد. که این روکش ها دارای رنگ های طلایی و نقره‌ای و اشکال مربعی، نیم دایره و منحنی می‌ باشد. 
 
پیمایش به بالا