شرکت کامادر

کامادر

با استفاده از شیشه سکوریت سلامت جسمی خود را بیمه کنید!

شیشه سکوریت پس از شکستن، به تکه های ریز و کندی تبدیل می شود که این تکه ها هیچ آسیبی به افراد نمی رسانند. بنابراین شیشه سکوریت بهترین گزینه برای جلوگیری از خطرات احتمالی است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره همین حالا با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید.
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت

چرا شیشه سکوریت؟

اگر نگران هستید که در هنگام وقوع حوادث، شیشه ها خرد شوند و به افراد صدمه وارد کنند، دیگر نگران نباشید چرا که شیشه های سکوریت امنیت جان شما را تضمین می کنند. کارشناسان با تجربه و حرفه ای شرکت کامادر، با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه تولید و نصب شیشه های سکوریت، با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت به دلیل پیوند مولکولی که در نتیجه فرآیند امن سازی مولکول های شیشه ایجاد می شود، در هنگام شکستن نیز به قطعات کوچک بدون لبه های تیز خرد می شوند.
شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی از استحکام بیشتری برخوردار هستند. زیرا در فرآیندی که برای ساخته شدن شیشه سکوریت طی می شود، پیوند قوی بین مولکول های آن ایجاد می شود.
شیشه های سکوریت دوام بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارند. علاوه بر این در برابر تغییرات آب و هوایی نیز مقاوم هستند. این شیشه ها پس از گذشت زمان نیز تغییر شکل نمی دهند و از طول عمر بالایی برخوردارند.
یکی از فواید فرآیند سکوریت کردن شیشه این است که مقاومت حرارتی شیشه را افزایش می دهد. مقاومت حرارتی شیشه های سکوریت دو برابر شیشه های معمولی است. در نتیجه شیشه های سکوریت می توانند در برابر دمای بالاتر بدون ترک مقاومت کنند.
شیشه های سکوریت نیز به دلیل عایق بودن، از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
شیشه های سکوریت در برابر ضربه های قوی نیز مقاوم هستند.
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت

ضخامت شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت در ضخامت های مختلفی تولید شده و در بازار نیز عرضه می گردند. ضخامت شیشه سکوریت با استحکام آن نیز رابطه مستقیم دارد در نتیجه با افزایش ضخامت، به استحکام آن نیز افزوده می شود. حداکثر ضخامت استفاده شده برای ساخت شیشه های سکوریت، 20 میلی متر می باشد. در حال حاضر شیشه های سکوریت با ضخامت های 4 میل، 6 میل، 8 میل و 10 میل، نسبت به ضخامت های دیگر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کاربرد شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی

شیشه های سکوریت به دلیل برخورداری از امنیت بالا، گزینه ی مناسبی برای نصب در قسمت های مختلف ساختمان می باشند:

کاربرد شیشه سکوریت در نمای خارجی ساختمان

از شیشه های سکوریت می توان در ساخت نمای خارجی ساختمان، مثل پوشش بالکن و آلاچیق نیز استفاده کرد. شیشه های سکوریت به گونه ای ساخته می شوند که در مقابل باد شدید، حرارت بالا، سرمای زیاد و رطوبت بسیار مقاوم هستند. بنابراین به کار بردن آن ها در نمای ساختمان علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت مطلوبی از استحکام را نیز به همراه دارد.
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت

کاربرد شیشه سکوریت برای درب ساختمان

به منظورافزایش ایمنی محیط مسکونی و تجاری، بهتر است تمامی شیشه‌ های به کار رفته در درب ها یا پانل های ثابت از نوع شیشه سکوریت باشند.
پیمایش به بالا